چند دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان، امروز فقط به خاطر فعالیت در فیسبوک ، بین یک تا سه ترم تعلیق و محروم از تحصیل شدند!! این احکام وحشیانه توسط دانشگاه، از زمان روی کار آمدن همدانی گلشن (رییس فعلی دانشگاه و منفورترین و دیکتاتورترین رییس دانشگاه کشور) در این دانشگاه اجرا می شود و کوچک ترین اعتراض یا فعالیت دانشجویان، به شدیدترین و وحشیانه ترین حالت پاسخ داده می شود.
لازم به ذکر است که قبل از این، 15 دانشجو در بهار سال 90 صرفا به خاطر اعتراض به کیفیت غذای سلف، دو ترم تعلیق، ستاره دار و محروم از تحصیل شدند و بعد از آن هم، ده ها دانشجوی دیگر به بهانه های مختلف، تعلیق شدند.
لازم به ذکر است که قبل از این، 15 دانشجو در بهار سال 90 صرفا به خاطر اعتراض به کیفیت غذای سلف، دو ترم تعلیق، ستاره دار و محروم از تحصیل شدند و بعد از آن هم، ده ها دانشجوی دیگر به بهانه های مختلف، تعلیق شدند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر