پادگانی کردن دانشگاه توسط رییس دانشگاه آن (همدانی گلشن) به شدت ادامه دارد و تمامی دانشجویان شدیدا از این وضع ناراضی اند ولی همچنان سکوت کرده اند و این سکوت موجب شده که وی اقدامات خود را با شدت ادامه دهد.. از اقدامات بی سابقه این رییس دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- تفکیک جنسیتی تقریبا تمامی کلاس ها، سایت ها، بوفه ها، نمایشگاه ها و... (دو دانشگاه صنعتی اصفهان و علم و صنعت تهران، تنها دانشگاه هایی هستند که از سال 1389 تفکیک شدید جنسیتی را آغاز کرده اند و ادامه می دهند)
2- برخورد بسیار بد و توهین آمیز حراست دانشگاه با دانشجویان، و پرسه زدن ماموران حراست در تالار های درس!! و گشت زدن با موتور و پاترول حول تالار های درس و با تجمع دختران و پسران و ظاهر آنها و... به تندی برخورد می کنند.
3- سهمیه بندی اینترنت دانشگاه!!!! ( با توجه به این که دانشگاه صنعتی اصفهان از امکانات بسیار خوبی در زمینه خدمات اینترنتی برخوردار است و حتی دارای ابرکامپیوتر است،طبق قانون جدید، هر دانشجو فقط 1 گیگابایت در ماه حق استفاده از اینترنت را دارد! لازم به ذکر است که هیچ دانشگاهی حق چنین کاری را ندارد)
4- خوابگاه های دانشگاه صنعتی اصفهان شاید تنها خوابگاه هایی در کشور هستند که اینترنت ندارند!
5- و موارد زیاد دیگری که به اطلاع خواهد رسید...
5- و موارد زیاد دیگری که به اطلاع خواهد رسید...
دانشگاه صنعتی اصفهان تا قبل از 2 سال پیش از دانشگاه های بسیار خوب کشور محسوب می شد و دارای محیطی شاد و خوب بود و افراد زیادی در آرزوی رفتن به این دانشگاه بودند... ولی متاسفانه 2 سال است که دانشجویان این دانشگاه قربانی شخصی شده اند که فقط تمام بودجه خود را خرج تفکیک جنسیتی، ایجاد تریا و سلف ها، سایت ها و سالن مطالعه ها و... جداگانه پسرانه و دخترانه و پادگانی کردن دانشگاه و تبدیل محیط آن به یک محیط خشک و پادگانی کرده است و کوچک ترین توجهی به خواسته دانشجویان ندارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر